Funkcionalumas

Klientų sąrašų peržiūra

Pritaikyta aktyviai ir visapusiškai naudotis klientų duomenų baze

Duomenų filtravimas pagal kriterijus/požymius. Galima susiformuoti išfiltruotus duomenų bazės įrašų sąrašus pagal norimus požymius (pvz.: įmonės, kurių apyvarta yra didesnė nei X Lt) ir šiuos filtrus išsisaugoti ateities naudojimui. Vėliau užteks tik įsijungti jau sukurtą filtrą ir visi duomenys bus po ranka.

Pardavėjo darbo dienos suskirstymas į etapus. Pasinaudojant filtrais galima suskirstyti standartinę pardavėjo darbo dieną į etapus pagal veiksmų kategoriją – kontaktų atranka, šalti skambučiai, einamieji perskambinimai.

Greita ir patogi paieška. Paieškos laukelis padarytas universaliai. Į paieškos laukelį įvesto žodžio ieško visoje kliento kortelėje – tiek viso žodžio, tiek fragmento.

 

Bendravimo istorija matoma užvedus pelę ant kliento korttelės

Pritaikyta turėti visapusišką, išsamią kliento istoriją

Lengvas atlikto veiksmo su klientu įvedimas. Galima fiksuoti kiekvieną su klientu atliktą veiksmą. Atlikti veiksmai suskirstyti pagal tipus, kad vėliau būtų galima lengviau atskirti (šaltas skambutis (sėkmingas/nesėkmingas), techninis skambutis, neįvykęs pokalbis, susitikimas (naujas/pakartotinis) ir pan.). 

Istorija matoma neįėjus į kliento kortelę. Susipažinti su bendravimo istorija galima tik užvedus pelę (parodo išsamų vaizdą) bei kartu galima peržiūrėti ir pagrindinius kontaktinius duomenis.

Integruotas el. laiškų istorija naudojantis įprasta el. pašto programa. Išsiųsti el. laiškai patenka į bendravimo istoriją, bet tam nereikia naudotis el. pašto paskyra CRM sistemoje – CRM sistema jungiasi prie pašto dėžutės ir „susirenka“ visus siųstus ir gautus el. laiškus ir priskiria juos prie kliento kortelės (kai galima atpažinti klientą).

 

Galima matyti kiekvieno žmogaus detalius atliktų veiksmų kiekius

Pritaikyta visapusiškai/detaliai analizuoti pardavėjo darbą

Ataskaita, kiek per laikotarpį atlikta veiksmų su detalizacija. Galima detaliai matyti pardvėjo darbo vaizdą (1) – kiek atliko kokių veiksmų pagal skirtingus tipus (pvz.: šaltų skambučių, techninių skambučių, susitimų, el. laiškų). Iš jų galima suskaičiuoti santykį (pvz.: tarp šaltų sėkmingų skambučių ir šaltų skambučių iš viso). Matomas ne tik veiksmų skaičius bet ir įmonės su kuriais tie veiksmai susiję bei bendravimo istorija, kad būtų galima susidaryti išsamų vaizdą ir analizuoti pardavėjo darbą.

Ataskaita, kaip atrodė pardavėjo diena. Galima dienos tikslumu pamatyti veiksmų seką, ką kada pardavimų vadybininkas veikė (2). Galima matyti, kiek koks pardavėjo veiksmas truko ir ieškoti priežastinių ryšių pardavėjo darbo dienos efektyvinimui.

Ataskaita, kiek planuojamų pardavimų per laikotarpį. Kiekviena pardavimo tikimybė įrašoma į planuojamų pardavimų ataskaitą (angl. pipeline), jai galima suteikti papildančiąją informaciją (tikimybė, komentaras, pardavimo tipas). Pipeline įrašai redaguojami greituoju būdu (nereikia įeiti į kliento kortelę). Automatiškai skaičiuojama įrašo buvimo pipeline trukmė ir išvedamas vidurkis. Užvedus pelę galima pasižiūrėti to kliento bendravimo istoriją. Galima susivesti komentarus su laiko žyma prie kiekvieno pipeline įrašo (aktualu pardavimo vadovams kiekvieną savaitę apžvelgiant pardavimo rezultatus).

 

Naudingos smulkmenos, kad dirbti būtų patogiau

  • Galimybė pasiekti sistemą ne tik iš darbo vietos (reikalui esant galima ir apriboti pagal konkrečias vietas)
  • Greitas informacijos pildymas/koregavimas
  • Kalendorius sinchronizuojasi su Google kalendoriumi (o iš jo yra galimybė sinchronizuotis su bet kokiu prietaisu)
  • Galimybė prisegti dokumentus
  • Galimybė redaguoti po kelis įrašus iš karto
  • Integruota sąskaitų išrašymo (su piniginių srautų analize) ir banko pavedimų importavimo iš e-bankininkystės galimybė
  • Nėra ypatingų reikalavimų serverinei daliai, optimizuota veikimui iš „debesies"
  • Galimybė skirstyti klientus pagal vadybininkus
  • Matymo teisių apribojimo galimybė

Texus CRM naudojasi: